četrtek, 4. marec 2010

Velikonočno jajce

Med brskanjem po netu sem vidla tako čestitko in si rekla, da jo moram naredit, ker mi je zelo všeč. Res je dobra zamisel in na žalost nimam tako bujne domišljije kot naša Vladka. Jajce sem narisala sama, saj nimam šablone. Malo sem šivala. Materiali so iz zaloge. Všeč mi je, mislim da bo sledila serija.
Odkrila sem, da je čestita primerna za izziv SecretCrafterSaturdayChallenge, kjer zahtevajo šive na čestitki.

9 komentarjev:

  1. Ja zlo lepi so tile jajčki,mogoče tud jest kakšnega skup spravim.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo všečno in verjamem, da bo nastala lepa serija.

    OdgovoriIzbriši
  3. Andreja, Andreja ;-))) Moja domišljija je res včasih bujna, ampak iz jajca tudi jaz ne bi znala narediti kvadrata :-))) Sem pa zeloo, zeloo vesela, ko me nekdo tako omeni in še tako lepo si napisala 'naša Vladka'. Take stvari mi resnično pridejo do srca, hvala. Tudi jaz sem videla nekaj podobnega in so mi takoj padle v oči in tudi ta tvoja mi je všeč s to čipko in rožico. In obožujem šive, zato jih tudi sama večkrat uporabljam, se mi zdi, da dajo eno posebno in osebno noto čestitkam.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ideja in ravno prav dekoracije na jajčku. Mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  5. O, je lušno jajce, super si ga nardila. Vladka pa je res naša, ne?

    OdgovoriIzbriši
  6. OPA... tale jajček pa je res mega... superca.. občudovanja vredno delo.. :) lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Taprava jajčka za veliko noč bodo tole. Lepo si jo okrasila.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala punce! Ti Vladka pa verjetno le tega ne bi znala narediti, namreč jajca v kvadrat :-))))) To si pa dobr napisala, si me nasmejala :-))

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.