četrtek, 15. april 2010

Izziv s fotografijo

Marika me je izzvala s fotografijo in tukaj je moja fotka. Moja prva mapa fotk je moje vrtno kraljestvo in tole je 10. fotka: pogled na vrt z balkona. Moram povedati, da je moj velik hobi tudi vrtnarjenje in od pomladi dalje, preživim kar nekaj časa zunaj na vrtu. V tej mapi je kar veliko fotk, saj svoje rožice redno fotkam in všeč mi je, da je bila izbrana ravno ta slika, ki prikazuje cel vrt. Fotka je bila narejena v najlepšem času, ko cveti največ rož.
Štafeta gre dalje :-))
Pravila pravijo, da je treba odpreti prvo mapo v Mojih fotografijah, izbrati 10. fotografijo, povedati zgodbo, narediti povezavo do osebe, ki me je izbrala in izbrati pet novih ljudi, ki bodo mogoče tudi pokazali svoje fotke. Izbiram 5 naslednjih, in sicer:

2 komentarja:

  1. ooo, kakšen krasen razgled. Zelo lep vrt. Jaz bom si sedaj to kar pustila še malo na ekranu in si predstavljala, da sedim na tem balkonu in gledam na vrt.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasen vrt in čudovit razgled imaš. Všeč mi je tudi tisti zaograjeni del, kjer je verjetno zelenjavni del.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.