sobota, 15. maj 2010

Craft-alnica in izziv # 4

Naša CRAFT-alnica je dočakala že 4. izziv. Kako hitro teče čas!!! Tokratni izziv je roza+poljubna barva. Ker imam naročilo za izdelavo čestitke za abrahamovko, sem oboje združija in nastala je tale čestitka. Teh cvetličnih loncev smo videli že kar nekaj, moj pa je tak:
Za izdelavo ni kaj dosti za povedati; lonec je izrezan iz lepenke in senčen z VersoColor blazinico, rožice in liste sem naštancala, za pestič pa sem uporabila WacoPearlMarker. Čestitka je primerna tudi za izziv pri http://stampwithsarahkay.blogspot.com/, kjer zahtevajo tudi roza barvo.

7 komentarjev:

  1. Sem vesela, da vedno znova tako rada sodeluješ in vidim, da ti leži prav vse, od bolj starinskih do roza izdelkov. Pa čeprav smo teh loncev videli že kar nekaj, pa vsaka doda malo same sebe in tako izgleda vsak drugačen.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super lončnica za abrahamko:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo. Ta barvna kombinacija je meni zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super barvna kombinacija in zelo lep lonček. :) Verjamem, da bo abrahamovki izredno všeč. :)

    Hvala, ker sodeluješ na četrtem izzivu CRAFT-alnice in upam, da se "vidimo" tudi v prihodnje.

    Lepo se imej,
    M.

    OdgovoriIzbriši
  5. ♥ ♥ ♥ všeč mi je, da si lonček naredila malce po svoje, da ni tak, kot so vsi drugi :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lep lonček si naredila. Pri meni čaka že kar nekaj časa na izdelavo, ampak mi ne znese:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Magnifique carte

    merci de ta participation au challenge SAM cette semaine

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.