torek, 24. avgust 2010

Domači papirci

Včeraj sem eksperimentirala!
Vzela sem bel list papirja, ga pošpricala za vodo in naj natresla nekaj zrn instant Jacobs kave. Zrna so se začela počasi topiti in list je postajal čedalje bolj rjavkast. Čez nekaj minut sem z roko še dodatno razmazala po papirju in nastal je tale vzorčast list po voju kave :-))
Ker je ribez dozorel ravno pred morjem, sem ga dan pred morjem obrala in ga dala v skrinjo. Polovico sem ga že predelala v sirup takoj po morju. Dober je bil :-)) Druga polovica je prišla na vrsto včeraj in med to polovico je bilo pol črnega in pol rdečega ribeza. Pri predelavi so mi ostali ostanki od pasiranja. In, kar naenkrat dobim idejo, da bi bele liste namazala s temi ostanki in da vidim kaj bo. Posušila sem jih na soncu in nato še fino zbrisala s papirnato birsačo, da so odpadli še vsi ostanki. Presenečeno sem dobila čisto svoje vijola liste. Listi so zelo gladki, brez posebnega vonja, res prav prijetni na otip. Na spodnji sliki sem v kolaž združila 6 listov.

Kaj pravite?

7 komentarjev:

  1. Super ideja s kavnim in sadnim papirjem. Bom še sama preizkusila, kako se obnese. Je fajn, če si sam doma narediš kakšen vzorčast papir. Čakam na tvoj izdelek s tem papirjem :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ta prvi je prav lep vzorec.
    Drugi ... meni barva ne ustreza, drugače je pa zelo dober "recept" za barvanje papirja. ;)
    Super!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo dobra ideja! Super so izpadli tile papirji.

    OdgovoriIzbriši
  4. Obe kombinaciji sta super! Pri meni bo prišla v upoštev le kava, ker ribeza nimam. O, imam pa borovnice! Hvala za idejo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole je super!Sem tudi že sama poskusila in vem, da je prav zanimivo, ker nastanejo tako različni vzorci:)

    OdgovoriIzbriši
  6. krasno...inovativno.....lepo, da se vračaš nazaj k naravi, saj so današnja umetna barvila vsepovsod, v bistvu pa so nekoč vse barvali z naravnimi barvami, po nekaterih deželah to počnejo še danes....

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.