četrtek, 30. september 2010

Moj prvi LO

Sredi tedna sem končala moj prvi LO in po pravici povedano sem z njim zelo zadovoljna.
Prijateljica iz obale bo praznovala 15 let poroke in zato mi je naročila nekaj posebnega; presenetila bo moža.
In ker tokrat v CRAFT-alnici želijo nekaj bleščečega, se s tem LOjem prijavljam na izziv. Pri ChallengeUpYourLife pa želijo perle in čipke.
Rožice sem naredila sama in jih kasneje premazala z roza lakom za nohte in dodala perlice.
Rožica od blizu.
Dodala sem napis LOVE iz papirnatih črk in prilepila številko obletnice.
Ročno sem sešila tale srček iz blaga. Ja, ostanki blaga res pridejo vedno prav!
"Kristal" ne sme manjkati, saj je 15. obletnica KRISTALNA.
Tukaj se res vidi da je zelo zelo bleščeče!
Srce sem izrezala ročno iz kartona in ga pobarvala z rdečim Verso Color, nato pa dodala veliko bleščic.
V teh zvitkih pa je spodnji verz, vsak delček v svojem zvitku. Zvitki so povezani z vrvico in senčeni z Verso Color barvami.
LO (za nebloggerje: Layout=postavite) je velik 26x26 cm. Prav zanimivo je bilo delati tale LO in hvala Irena, da si mi dala priložnost. Sedaj pa upam, da ga bo ocenila tudi naša scrap mojstrica JANA.

14 komentarjev:

  1. Čudovit LO! Toliko drobnih detajlov in tako dodelana celota. super!

    No, za nagradico si pa že opazila ;-)...

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasen album. Toliko dodatkov, ki imajo vrednost in pomen. Čeprav sem najprej za zvitke pomislila, da predstavljajo piščali pri orglah :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Menim, da so opravila krasno delo in si mislila na velik detajlov. Sem se tudi jaz spraševala za tiste zvitke, ker si mo že sami na sebi delovali cool. Dobro pogruntavščina.

    OdgovoriIzbriši
  4. Res si lahko ponosna! In to PRVI!! Nihče ne bi uganil, če ne bi napisala! Tudi meni so všeč vsi drobni dodatki, saj se mi zdi, da za to pri scrapbookingu pravzaprav gre: skombinirati drobne stvari in ostanke v celoto, ki pove neko zgodbo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Bravo, bravo , bravo! To pot moraš vsekakor nadaljevati kajti tvoj LO je res nekaj posebnega in zelo lepo si skombinirala in layering je odličen. Tvoja prijateljica je lahko super srečna!

    OdgovoriIzbriši
  6. Wau, tole je superca, zelo natančno izdelano do zadnje podrobnosti. Res si lahko ponosna na svoj prvi LO. Že čakam nove :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Fajn si tole spedenala, tudi mojstrica je že dala piko na i, zasluženo pohvalo.
    Hvala ti za razlago, kaj LO sploh je, priznam, da nisem vedela .-) in hvala, da si se nam z tako velikim projektom pridružila v Craft-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  8. Wow, this is a stunning layout! I like it very much, so many wonderful details! Well done!!

    Thanks for playing with us at Challenge up your Life!

    Hugs,
    Manuela

    OdgovoriIzbriši
  9. Ostala sem brez besed...ker tole je res nekaj posebnega, prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  10. HVALA punce! Toliko lepih besed ste mi namenile in obdal me je pravi hormon sreče :-))
    Ustvarjanje mi takoooo dobro dene, mmmm.
    Jana hvala tudi za tvoje mnenje!

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovito!! In zelo lepo bleščeče! :))
    Hvala, ker sodeluješ na 13. izzivu CRAFT-alnice ! :)

    Lepo se imej,
    •*´¨`*••♥ Manuela ♥••*´¨`*•

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovito darilo ♥ ♥ ♥

    Bi pa edino nekaj popravila :) 15. obletnica je kristalna, 60. pa diamantna :)

    OdgovoriIzbriši
  13. A veš BojaMoja da imaš prav; takoj ko sem vidla pripombo, sem vedela, da sem narobe napisala (diamant ali kristal - nekako si je podobno in tu me je neslo). Hvala ti, sem že popravila v objavi :-))

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.