nedelja, 3. oktober 2010

Še serija rojstnodnevnih

Tako, pa je narejena še serija rojstnodnevnih in čestitke lahko dostavim v trgovinico.
Kaj naj povem glede izdelave; več ali manj je vidno, povem naj, da sem vse rožice iz blaga naredila sama, motiva se risala in pobarvala z vodnimi barvicami in malo sem šivala.

6 komentarjev:

  1. Ćudovita serija rojstnodnevnih. Tiste tvoje rožice na prvih so svetovne! Ena takšno imam celo doma :)

    OdgovoriIzbriši
  2. lepa serija raznolikih čestitka!Meni je najbolj všeč modra!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Te tvoje rože iz blaga me vedno znova navdušijo, res so lepe in bogate. Lepa serija, ni kaj.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ojla, Andreja, pohvale k seriji lepih voščilnic, jaz bi si izbrala zadnjo, čeprav bi se rožicam iz blaga tudi težko uprla.
    Hvala ti tudi za pomoč ob vzpostavljanju bloga. Lepo bodi!

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna serija, zadnji dve sta mi najbolj všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni pa so najbolj všeč tiste, ko roža kuka izza zapognjenega vogala! Nekaj posebnega so! Ideja in izvedba je res enkratna!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.