torek, 21. december 2010

Čebelica

Živahna čestitka za 80-letnika. Menda je strasten čebelar, zato temu tudi primerna čestitka. V zelo veliko pomoč mi je, če vem kaj o osebi, za katero delam papirnato presenečenje.
Kaj pravite, mu bo tale čebelica všeč?
Kar hitro je nastala; malo rezanja, lepljenja, sicer pa sem kar se tiče rezanja že čisto "not", tako da mi to sploh ne dela več preglavic. Papir sem naredila sama, malo sem ga "potapkala" z gobico v različnih barvnih odtenkih barv VersaColor. Čebelico sem imela že dolgo skicirano, ne vem točno kje sem jo vidla, sedaj pa sem jo končno lahko naredila. Še dobro, da je slavljenec čebelar :-))

11 komentarjev:

  1. To jo bo vesel! Všeč mi je papir, ki si ga sama ustvarila! Vse prevečkat posegamo po kupljenih stvareh, ko pa bi lahko kaj same naredile!

    OdgovoriIzbriši
  2. :)))) Sploh ni možnosti, da mu ne bi bila všeč, ker je čudovita in tematsko "v nulo". LP!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa čestitka, sem prepričana, da mu bo všeč. Panj zgleda, kot bi bil pravi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čisto taprava za čebelarja. Lepo izrezljano.
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  5. Gotovo mu bo všeč, ne samo čebelica, ampak cela čestitka! Zelo lepo si tole naredila, ko pa te enkrat zasvoji rezanje...pa itak ni pomoči. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lušna je in tale čebelica tako zvedavo gleda v svet. Vsekakor mu bo všeč. Super si tole naredila. In res je, kar pravi Maja, prevečkrat posegamo po kupljenih zadevah. Se mi zdi, da s tem ko se ti veča število kupljenih produktov, iznajdljivost kopni. Ampak pri tebi ne :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Nemogoče, da se mu ne dopade. Zelo lepa :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.