četrtek, 28. april 2011

Jaz pa kar ustvarjam in ustvarjam in ... :-))

Čisto sem padla v "Sveto" ustvarjanje, res da imam tudi nekaj naročil, a tole je padlo mimo njih. Enostavno sem hotela narediti tole čestitko-škatlico. Tako so mi všeč te škatlice in videli smo jih že kar nekaj za vse mogoče priložnosti. Moja je tokrat za namen voščila ob Svetem obhajilu.
Škatlica je velika 7x7 cm. Na pokrovčku je izrezan odtis štampiljke, narejene prav v ta namen, dodana velika čipkasta pentlja in rožica. Na rob pokrovčka sem nalepila ozko belo čipko, ki sem jo pobarvala z blazinico na rumeno.

V sredinski del notranosti sem prilepila na "fedrčku" košček blaga in izrezala sredinski del štampiljke, kar naj bi predstavljalo hostijo. Podlaga je okrogla papirnata čipka.

Na eno stranico škatlice sem nalepila kelih s hostijo, katerega sem izrezala ročno. Podlaga je na vseh štirih stranicah embosirana.

Na drugo stranico sem nalepila že vsem znan delček odtisa.

Za tretjo stranico sem izrezala križ in ga rahlo "potapkala" z gobico v rjavi barvi in dodala čipko.

Na četrti stranici pa sem z luknjačem izrezala dva golobča, ki sta sicer bolj simbol za birmo, ampak paše tudi tukaj.


Štampiljko sem si takole zamislila, jo naročila pri mojem tiskarju in z njo sem zelo zadovoljna - všeč mi je. Če bi jo katera želela imeti, mi lahko piše na mail.

Vreme je danes res čudno, po večini deževno, a za trenutek je posijalo tudi sonce. Tako sem lahko pofotkala zgornjo škatlico ter sicer v jopici in v odejo zavita na terasi v miru popila kavico in nahranila dušo z dobrim člankom iz Sense. No, pa da ne boste mislili, da smo "afne guncam"; zjutraj sem, ko je mož odšel, zlikala velik kup perila. Sedaj pa bo počasi potrebno tudi kaj skuhat. Ampak ustvarjanje pride spet na vrsto zvečer, tako da bo jutri spet kaj novega :-))))))

20 komentarjev:

  1. Ne, ne, ne guncaš afen. Pidna si.Tudi brez likanja bi bila. Škatlica je krasna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita škatlica je nastala, čeprav mi motivika ni domača. Verjamem, da bi bila čudovita čestitka-darilce ob krstu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Gledam tele tvoje umetnije in jih sploh ne uspem pokomentirati, ker ti hitreje delaš čestitke, kot se jaz pripravim na komentar. Bravo, vse kar narediš je lepo in prisrčno in prav zavidam ti ves čas, ki ga nameniš ustvarjanju. Jaz imam veliko bolj skopo odmerjenega, ampak bodo sigurno prišli časi, ko se bo zadeva vsaj malo obrnila. Če prej ne, pa pozimi.

    OdgovoriIzbriši
  4. U, res je nekaj posebnega,bravo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako čudovita škatlica, zelo je lepa in zelo si pridna, da ti rata narediti toliko čudovitih izdelkov, vse pohvale!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. predivna kutija:)))....s mnoštvom divnih detalja,jako mi se sviđa:)))...
    M

    OdgovoriIzbriši
  7. Res lepa škatlica! Občudujem vas vse, ki ste se je lotile, ker je potrebno kar nekaj časa idej in potrpljenja! Me mika, ampak dokler ne bo nuuuujno, se je bom ogibala in prepustila mojstricam.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito škatlico si naredila, polno detajlov in simbolike. Srečna prejemnica :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Tole je pa res neka prečudovitega in slavljencu v trajen spomin.

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasna škatlica, ki se ji vidi, da si vanjo vložila veliko truda, dela in svojih idej. Upam, da jo prejemnica shrani za spomin ali jo postavi na častno mesto v sobi, ker si tale škatlica to res zasluži.

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasna škatlica. Razmišljam podobno kot Marna. Me mika, ampak .... In tudi pod Heleno se podpišem: delaš veliko in ustvarjaš prelepe izdelke. In pohvale za štampiljkico.

    OdgovoriIzbriši
  12. Oooo, že imaš štampiljko :) Jaz se kar javim zanjo in ti pišem mail. Meni je krasna, uporabna za krst in obhajilo.
    Škatlica pa: nežna, s čipko romantična, nostalgična, polna simbolike ... In zato prečudovita!

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo lepa je, nežna in dovršena in tista hostija na fedri je prava pika na i. Tudi jaz lovim sončne žarke in pokrita s koco sedim na balkonu, ampak danes pa zgleda res ne bo nič s tega. Dež kar lije.

    OdgovoriIzbriši
  14. O kako lepa in res ustvarjalna škatlica! Polna čudovite simbolike, res srečna prejemnica! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  15. Lepo! Toliko simobov si spravila skupaj, pa ni zaradi tegaprav nič kičasto ali odveč

    OdgovoriIzbriši
  16. Res čudovita škatlica. Tako nežna, pa tako sončna. Jaz jo bom zaenkrat samo občudovala, mogoče se je lotim kdaj v prihodnosti. Do takrat pa si pasem oči na vas, umetnicah.

    OdgovoriIzbriši
  17. En velik HVALA za vse vaše komentarje!
    Kar ne morem verjeti, da je ta škatlica dobila tako lep odziv :-))

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.