petek, 3. junij 2011

Praznovanja se kar vrstijo

in jaz kar ustvarjam in ustvarjam :-))
Prav prijetno mi je, ko mi naročijo nove in nove čestitke za nova praznovanja in različne priložnosti, ker vem, da bom lahko spet ustvarila nekaj konkretnega. Najraje delam, ko moram delati. 

Tale zgibanka je bila narejena za moškega in zapili so ga prejšnjo soboto.

 Tale pa je za Abrahamovko, ki jo bodo slavili jutri.


Pa še na hitro olepšana čokolada & darilnim bonom za svaka, ki je v sredo imel svoj praznik.

7 komentarjev:

  1. Lepe vse, dobra ideja tudi z čokolado.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako zelo si pridna.
    Pri prvi si izbrala lepo barvno kombinacijo in mi je najlepša. Morda tudi zato, ker so mi všeč kvadratne voščilnice :). Super si zapakirala čokolado. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. En izdelek lepši od drugega! Zopet lepo izbrane barve!

    OdgovoriIzbriši
  4. lepo, lepo, luštni detajlčki

    OdgovoriIzbriši
  5. Super za vsa naročila in praznovanja in odlično ti gre od rok izpolnjevanje želja naročnikov. Lušne zadevice si ustvarila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi meni so všeč vsi trije izdelki. Tole s čokoladnim ovitkom mi je še sploh sedlo.Mmm
    LP

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepe voščitke, tale ideja z olepšano čokolado pa odlična.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.