petek, 28. oktober 2011

Tagci

Veseli december se neusmiljeno bliža in s tagci sem odprla "novoletno sezono". S tagi sem pravzaprav začela zato, ker je ravno to tokratna tema v Ctaft-alnici, kjer pač ne smem manjkati :-))
Primerjava:
zgoraj: slikano v hiši pri luči,
spodaj: slikano zunaj; bilo je oblačno,
v resnici pa so čisto drugačni!
Osnovni papir sem s pomočjo hroščka in šablone izrezala v vijugasto obliko, velikosti 7x9 cm. Za osrednji motiv sem uporabila stare razglednice in jih izrezala v ovalno obliko. Malo reciklaže ne škodi. Vejice smrečice sem izklesala s pomočjo štance, ki sem jo končno kupila, saj sem si jo močno želela. Na koncu sem dodala še tekoči perli in zelo drobno vrv.
Ideja ni moja, izvedba pa :-))

13 komentarjev:

  1. Všeč mi je ideja, kako porabiti stare voščilnice. Tudi pri meni se jih je nabralo že kar lepo število. In tageci so res krasni.

    OdgovoriIzbriši
  2. leepiii!
    jaz si tudi zelo močno želim to štanco za te vejice!! a jo še nisem našla v naših trgovinah :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si porabila staro, več kot lepa reciklaža.

    OdgovoriIzbriši
  4. Natali: štanco sem kupila v Ustvarjalnem dotiku; pa pokukaj k njim, če jo še imajo :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudoviti so. Ideja s starimi voščilnicami je odlična. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Super ideja s starimi voščilnicami. Tagi pa so mi všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudoviti tagi, nežni in nostalgični.

    OdgovoriIzbriši
  8. Uau, koliko si jih naredila! Všeč mi je ideja z reciklažo!

    OdgovoriIzbriši
  9. Tole p aje lepa bera, tudi meni se dopade ta ideja z reciklažo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Uuauauu koliko tagcev in to kakšnih...prekrasno.Všeč mi je ideja z recikliranjem.

    OdgovoriIzbriši
  11. Uuuuuuuuuu, tole je pa lepa serija in kako domiselno si uporabila stare voščilnice. Tudi pri meni jih je kar nekaj in ne bi bilo slabo malo porabiti tudi te :)).

    OdgovoriIzbriši
  12. Uau, koliko tagcev ... kako nežno delujejo bele smrekove vejice. Krasno!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.