sreda, 26. oktober 2011

Zgibanke

Že prejšnji teden so nastale nove zgibanke.
(Objava zelo na hitro, ker mi nagaja internet)

5 komentarjev:

  1. UUUU, so luštne! Nekako se mi prva najbolj dopade.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zavidam ti tako "plodno" ustvarjalnost. Zame se je čas ustavil.... službene obveznosti mi poberejo cel dan in zvečer samo padem v posteljo; ni volje do ustvarjanja niti idej. Upam, da bo kmalu bolje.....

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite so tiste zgibanke! Nikoli nisem naredila takšnih, zato ker se mi zdijo malo komplicirani :)
    Sanjam po tem, da bom šla v Slovenijo, na žalost pa ne bom, med drugimi, zato, da sem zdaj končala študiranje slavistike.

    le pozdrav iz Varšave!
    (ps. slišala sem, da ste imeli v Sloveniji že sneg :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Kakšen pisan šopek voščitk si ustvarila. Vsaka po svoje lepa, unikatna in prinaša svoje sporočilo. Res lepo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ena oblika, pa toliko variacij, vsaka izpade popolnoma drugače.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.