nedelja, 29. julij 2012

Pravljično

"Pravljično" je tokratna tema v Craft-alnici in jaz sem tokrat naredila Metuljčico. Glede na to, da je štampiljka zelo velika, sem se takole znašla na osnovi 13,5 x 13,5 cm.
 Zelo pravljična pa je tudi številka 89, ki jo danes slavi moja stara mama. Vse najboljše naša draga babka :-))
Čestitko prijavljan na izziv pri Crafts4Eternity na temo BRILLIANT BIRTHDAYS.

12 komentarjev:

  1. Lepi si naredila, babki pa vse najboljše.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno si se znašla z velikim odtisom :). Babici pa vse najnaj za pravljičnih 89.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res pravljične čestitke!89,.... mega! Čestitam!

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasni sta obe. Prava je res zelo pravlična, drugo si pa zelo lepo okrasila z rožicami in ja 89 let je res pravljična številka, uau vprašanje če jo bomo mi dočakali. Pa vse najboljše babici. LP

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, se strinjam...89 je pa res pravljična številka. Vse naj naj babici ob praznovanju njene pravljične številke...:). Krasna izdelava čestitke, uporabe številk in rožic na njej. Pa tud barva mi je zelo všeč. Pri prvi voščilnici pa si se tudi zelo dobro znašla... Tudi ta mi je všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitke babici za teh častivrednih 89. In tudi pravljično si lepo naredila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Fabulous cards! Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week hugs x

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepo si umestila krasen motiv metuljčice na voščilnico.
    Babici pa iskrene čestitke. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitke babici :) to pa so lepa leta :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.