ponedeljek, 13. avgust 2012

Cvetoč travnik

Vladka in Tina zopet izzivata :-)) Všeč so mi njuni inspiracijski izzivi, ker moraš uporabit določeno tehniko oz. način izdelave. Mene je ta izziv tako močno pritegnil, da sem zopet naredila tri čestitke. Zelo so mi všeč te pisane čestitke, čeprav močno zaostajam za Nikol, saj nimam Copicov in danes mi je žal. Vedno sem si govorila, da jih ne potrebujem, saj motive štampiljk barvam z akvarelnimi barvicami. Pa bo treba nabavit vsaj osnovnih 12 barv, saj bi bil "cvetoč travnik" mnogo lepši.
Tudi jaz sem uporabila podobno štampiljko Hero Arts kot Nikol, ki sem jo pred kratkim kupila v Ustvarjalnem dotiku. Poštempljala sem jo z barvnimi blazinicami Verso Color, zato je tudi odtis bolj bled. Za ozadje sem poštempljala štampiljko LOTV z blazinico Distress Ink Old paper. In ker mi je bila pri Tini izredno všeč ideja z okvirjem, sem ga naredila tudi jaz. To je to; inspiracija :-))


8 komentarjev:

  1. Kljub temu, da nimaš Copicov, so čestitke prav imenitne. Tako kot praviš, okvir res naredi svoje...:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Razigrane, poletne...všeč so mi zelo! Okvir je res dobra inspiracija, nimaš kaj!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super, da se tudi ti igraš. Ja, fino je, ko takole skupaj poskušamo nove stvari ali pa se ponovno lotimo kakšnih starih tehnik. Vidiš, kar komplet si naredila. Te štampiljke so meni res všeč in lepo si vsako dopolnila z okvirjem svoje barve.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno! Meni se zdi prav posebna in zelo lepe barve si skombinirala. LP

    OdgovoriIzbriši
  5. Andreja, tvoj set mi je zelo všeč. Nežni odtis cvetja je tako lepo poudarjen z živobarvnim okvirjem. Jaz sicer rada zapravljam za ustvarjalni material, a ti si mojstrica s tem kar že imaš - in četudi ne dopolniš zaloge, bodo tvoji izdelki vedno super! Hvala, ker sodeluješ.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo si ujela idejo izziva, krasno si zaokrožila sporočilnost čestitke z okvirjem. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zanimivi, nežni in zelo lepi cvetoči travniki. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.