petek, 24. avgust 2012

Okrogle obletnice

Okrogla praznovanja se vrstijo ena za drugim in tudi jaz izdelujem čestitko za čestitko. Lepo je, ko vidim, da je ljudem moje delo všeč. Vesela sem, ker sem našla nekaj, kar me neizmerno veseli in kjer se lahko dajem. Všeč mi je, ko mi puščajo proste roke pri ustvarjanju in ker so končnega izdelka zelo veseli :-))  Hvala vsem za to veselje!
Naj slike govorijo ...
Čestitko prijavljam na izziv pri WildOrchid, kjer je tema "poletno cvetje".




 Čestitka je nastala za obletnico poroke ...
... nežna in umirjena ...
... kot sta umirjeni duši po toliko letih skupnega življenja ...
... diamantna se imenuje, zasluženo!

Lep vikend vam želim :-))

16 komentarjev:

  1. Vse so zelo lepe. In prav nič čudno, da razveseljuješ obdarovance.

    OdgovoriIzbriši
  2. Upravičeno so veseli, saj so tvoji izdelki, zelo, zelo lepi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite so! Tokrat so mi oči ostale na prvi! Jaz sem jo poimenovala Vatrena! :):)Mora bit namenjena za kakšno zelo temperamentno žensko :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo si sestavila šopek na prvi in zadnji. Krasne voščilnice so. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Naredila si super izdelke. Na sploh uporabljaš zelo lepe rožice :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Uau, čudoviti izdelki...rdeča je prekrasna!

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasne so, zadnja je pa res diamantna..zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  8. Res lepe voščilnice... Vsaka je nekaj posebnega..., a večkrat sem si ogledala prvo in razporeditev rožic na njej...:). Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Uau vse so lepe, ampak prva je pa prav v mojih barvah. LP

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo se potrudiš pri vsaki voščilnici.Meni je najljubša violična.
    Lepo se imej in uživaj še naprej v svojem delu.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovite voščilnice. Lepo je ustvarjati z veseljem, to se vidi tudi na tvojih izdelkih.

    OdgovoriIzbriši
  12. Lepe, prva pa je ...uf..najlepša.

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo lepo si napisala uvod v to objavo... je tudi meni lasten:))
    In čudovite čestitke, zadnja diamantna mi je še posebej lepa, pa tudi teh regratovih lučk iz rožic se človek ne more naveličati. Vedno znova so krasne, LP:))

    OdgovoriIzbriši
  14. Hi sweetie, this is just gorgeous, I love your creation, Thank you for joining us at WOC this time huggles Pops x x x

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.