petek, 10. avgust 2012

Pred 10. leti

Danes se nama piše "kositrna poroka"

Dodajam dve čestitki, ki sta nastali sinoči na hitro. Naročnica je želela eno malo bolj v rožicah in roza barvi, ter eno za ženina. Na spodnji sem uporabila Vladkine štampiljke
Želim vam lep vikend :-))

17 komentarjev:

  1. Andreja, iskrene čestitke vama ter veliko ljubezni in razumevanja tudi vnaprej, pa še kaj lepega vama želim:)))

    Čestitki pa si naredila enkratni. Kot da se je poznalo na tvojem razpoloženju občutenje lastne obletnice. Pri prvi si naredila super okvir in šopek pri vrhu. Jaz sem si štanco za to lepo zelenje žal zlomila že pred časom, pogrešam jo zelo!
    Druga pa je takoo elegantna in posebna. Res zanimiva ideja s srajčnim zavihkom za ženina in preko nevestina obleka s šopkom. Pa Vladkina štampiljka/napis spodaj da super pečat celotnemu vtisu čestitke.
    LP:))

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke za obletnico.
    Pa zelo lepe poročne so nastale.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke za kositrno obletnico. Vse do zlate in še dalje!
    Krasni voščilnici. Predvsem druga izstopa po izvirnosti in nenavadnosti. Zanimiva in nadvse lepa.

    OdgovoriIzbriši
  4. Spodnjo sem držala v roki;) Čudoviti sta obe.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super lepi sta obe, ampak ta druga je malce bolj posebna in mi je res zelo všeč. Smo pa očitno vsi na Vladkini frekvenci ;) LP

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitke za kositrno obletnico in na še mnogo ostalih :) Lepo si naredila in tudi meni je padla v oči ta druga, zelo domiselno si moški del dala v zgornji kotiček. Super. Sem vesela, da so štampiljke že prišle prav :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitke za obletnico. In obe čestitki sta čudoviti.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitke za obletnico... Voščilnici pa sta krasni... Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitke tudi z moje strani.
    Druga voščilnica je super, tako enostavno pa tak učinek. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitke za obletnico! Naj bodo leta, ki prihajajo še lepša in bolj sladka :-)
    Voščilnici pa UauuueUueu...sploh druga mi je tako elegantna in fina.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čestitke in še na mnogo let srečnega zakona...Obe čestitki sta zelo lepi. :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Najprej prisrčne čestitke za obletnico, in še čestitke za izvirno (spodnjo) in simpatično (zgornjo) voščilnico.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.