četrtek, 9. avgust 2012

Rojstnodnevne III.

Rojstnodnevne čestitke malo drugače in pravzaprav mi je tale preprost stil z natiskanim verzom zelo všeč. Namenjene so predvsem obletnici rojstnega dne, vsaj tako pravi verz :-))




 Tole zadnjo prijavljam na barvni izziv pri ColorThrowDown.

Malce se je ohladilo; bodite lepo :-))

17 komentarjev:

  1. Meni se zdijo prekrasne. Sploh so mi tele rožice zelo zelo všeč. LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Uffffff... Prečudovite. Prečudovite!

    OdgovoriIzbriši
  3. Rožice so mi posebej všeč z gumbi za srečo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Enostavno, ampak efektivno! Meni so krasne!

    OdgovoriIzbriši
  5. Love the layout on these and the assortment of colors. Thanks for joining us at the CTD this week. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prav lepe so...tejle gumbki pa naredijo svoj efekt. :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Enkratne so, res si jih odlično "pogruntala", tile osrednji krogci kar žarijo in delujejo prav globinsko. Pa osrednja misel jim tudi zelo pristaja, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepe čestitke in čudovit napis!

    OdgovoriIzbriši
  9. Lušne. Cvetličkasti gumbki so zmagovita kombinacija

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasno. Tako lepo si skombinirala barve in bumbki so super na rožicah. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Pretty card set! Thanks for joining us for this week's Color Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  12. I love all the different color variations on the same great card design!! Thanks so much for playing along in the Color Throwdown with us!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.