petek, 21. junij 2013

Poletje in Nakit

Končno smo dočakali čisto pravo poletje :-))
In končno vam danes na 1.dan poletja pokažem mojo novost.
Nakit,
ki je bil narejen že lansko leto!!!
Ja, prav ste prebrali! Vidite, tako hitro čas beži.
Uhančki in prstani so bili med drugim tudi
novoletno darilo :-))
 








 lasnici za moji nečakinji
 
Kako vam je všeč?
Je dovolj poletno?

14 komentarjev:

  1. What beautiful pieces Andreja, each pretty in it's won way.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  2. Andreja
    čudovit nakit
    očarana sem.
    pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidim, da si se podala v nove vode... :). Lep nakit!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako lep nakit! Tebi pa uspe vse, česar se lotiš :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Preslatki.
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  6. Seveda je poletno, povrhu vsega pa še zelo, zelo všečno..:):)

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj Andreja krasni so in seveda zelo poletni. lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Andreja super so! Najbolj všeč so pa mi drugi roza barve, saj je moja najljubša :) Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Uauauu dobrodošlo poletje, krasen nakit je nastal :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. This is a wonderful selection of jewelry, I love the floral ones.
    Pauline
    x

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.