torek, 29. oktober 2013

Bearly Mine Challenge # 110 - Colors Challenge (Orange, Purple and Black)

Prišel je čas za novi izziv pri BearlyMineChallenge.
Ta teden moramo pri izdelavi uporabiti določene barve,
in sicer: ORANŽNO, VIJOLIČNO IN ČRNO.
Sponzrji:
AlotaRubberStamps
in
Letraset
Tokratne barve izziva so sicer zelo primerne za izdelek "Hallowen", ampak pri nas te stvari niso "in". Škoda truda, za nekaj kar bi ležalo doma in ker lahko naredim nakaj drugega na temo "oranžna, vijola in črna" :-)) In tako je nastala preprosta voščilnica za rojstni dan.  Za  njeno izdelavo sem uporabila digi papir BearlyMineDesign-Freebies, zastonj dizajnerski papir, vijola mašnjo, nekaj rožic in šablono, ki sem jo kupila v Italiji, v Bergamu na ustvarjalnem sejmu.
 
 Napis "Vse najboljše za tvoj rojstni dan" je sprintan.
 
Pridružite se nam na izzivu s svojo voščilnico :-))

17 komentarjev:

  1. Všeč mi je kako si se znašla s temi barvami in nisi naredila H. čestitke. Šablona je zelo lepa, nisem še videla take.

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful, love your design..Hugs Lozzy xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni je všeč šablona in lepo si uskladila izbrane barve.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prav fajn si tole skombinirala,

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi meni je zelo vsec, da si te klasicne Halloween barve uporabila za rojstnodnevno cestitko. Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo zanimiva v tej barvni kombinaciji... :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita in zanimiva barvna kombinacija. Šablona je pa mega :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Voščilnica je nekaj posebnega v tej barvni kombinaciji. Šablona pa je zelo lepa
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  9. Super si kombinirala "čarovniške" barve za rojstnodnevno voščilnico :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Tudi meni je kombinacija teh barv všeč. Lepo si naredila.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  11. Vrlo lijepa kombinacija i uradak.
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo je lepa! Čudovito si uporabila šablono z vijugami, barve so mi super in male rožice tudi.

    OdgovoriIzbriši
  13. Prekrasna je, všeč mi je pentlica in pa krasne barve. lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Lepa voščilnica z lepo šablonco... :)
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudovite barve, dobra šablona - izdelek pa tudi uspe, če ti vzameš te stvari v roke . čao

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.