sreda, 26. marec 2014

Spet kuferček

Darilne škatlice narejene kot kuferček so postale "in". Nastali sta novi dve. Prva za gospo, ki izdeluje in peče rogljičke, druga pa za nič več najstnico :-))
Za izdelavo škatlice sem uporabila dizajnerski papir Lemonade. Rokavička, obešanka, predpasnik in pripomočki v žepku so izrezani s pomočjo rezalnih šablon MarianneDesign.
Na žepku je delček štampiljke LOTV. Ta motiv sem uporabila zato, ker je dobila malega črnega kužka.

Druga škatlica je nastala za dečvo, ki je praznovala 20 let in zelo rada bere knjige in je po novem rdečelaska.
Ljubko štampiljko Gorjuss sem kupila v Ustvarjalnem Dotiku in je pobarvana z Distress Inki.  Tudi ta papir je Lemonade.

 V notranjosti je natisnjen verz in odtisnjene Vladkine štampiljke.

18 komentarjev:

  1. What an imaginative creation Andreja, I bet it took you ages but it's lovely.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  2. Tile koferčki so fantstični in se sploh ne čudim, da so "in". Oba sta mi zelo všeč!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  3. Resnično so fantastični in že sami po sebi darilo in pol. (tale z Gorjuss punčko je pa zakon) čao

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudoviti darili ;) super kombinacija papirja in dodatkov ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prav lušni so tej tvoji kuferčki...nekaj posebnega. : )

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita sta ta tvoja kuferčka. Super všeč mi je žepek na zgornji voščilnici s črnim kužkom. Vrhunsko si se znašla z delčkom odtisa :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Prav nič me ne preseneča, da so tvoji kufrčki tako priljubljeni, res so nekaj posebnega :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivni su. Baš izgledaju posebno.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  9. Nič čudnega, da so IN, saj so dodelani in obdelani z ogormno domišljije - super si skompetirala barve in materiale :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Res je Andreja...tvoja kovčka sta zakon...in oba sta mi zelo všeč. Marianne ima čudovite šablonice, ki si jih ti krasno uporabila. Na drugem pa si v nulo pobarvala motiv. Všeč mi je kako znaš pobarvati motivčke. Pozdravček, Jana

    OdgovoriIzbriši
  11. Super so teli tvoji kuferčki, predvsem pa uporabni in lepo opremljeni.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  12. joj kakšne lepe stvari nastajajo pri tebi!

    OdgovoriIzbriši
  13. Kovčka sta res zakon. In ljudje imajo radi nekaj drugačnega, ti pa krasno poskrbiš za to :-)

    OdgovoriIzbriši
  14. Imaš najlepše kovčke daleč naokoli. Lp

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.