sreda, 4. marec 2015

CRAFT-alnica # 129 - POVEJ Z VERZOM

Prav lepo pozdravljeni!
Minilo je 14 dni in v CRAFT-alnici imamo nov izziv.
V tokratnem izzivu moramo kot osrednji motiv uporabiti verz ali misel, ki je lahko napisana, odtisnjena ali sprintana, zato se izziv imenuje "POVEJ Z VERZOM".
Ni kaj dosti za dopisat, mislim da voščilnica pove vse. Uporabljena ni nobena posebna tehnika. Meni zelo ljub verz sem sprintala.


V mesecu marcu je z nami spletna trgovina
 
 
Pokukajte tudi k Lili in naši marčevski gostji Tanji
ter se nam pridružite s svojim izdelkom.

18 komentarjev:

  1. Andreja, čudovita je. Ta osrednji verz sem pri tebi že nekajkrat zasledila in ga tudi sama parkrat uporabila. Krasen je in prejemnika takoj potegne v njegova lastna upanja, obete, srečo... Lepo bodi:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lep izziv in nastala je romantična voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. čudovita je. Ta mesec ko praznujejo ženske bo zagovoto ravno pravšnja tematika :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Najprej eno vprašanje...nisem čisto dobro razumela tisto o štampiljkah. Verz na štampiljki lahko uporabim ali ne??? Sorry, sem dvakrat prebrala, pa mi je vsakič malo manj jasno. Hvala za odgovor (mogoče je pa še katera tako zmedena, pa si ne upa vprašati...dobro, da jaz lajam po svetu:))
    Sedaj pa tvoja voščilnica..nežno ozadje s čudovito barvo in prekrasnim verzom. Še vrtnice za dodatek in...vsaka bi jo bila vesela. čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lahko uporabiš štampiljko z verzom ali mislijo, ne smeš pa štampiljke z raznimi motivi in ne sme biti napis npr. samo "vse najboljše" ali " lepo praznuj". Mora biti res prvi verz ali misel, ki je lahko odtisnjena kot štampilka, lahko jo napišeš ročno, lahko jo pa sprintaš tako kot jaz :-)) Upam, da sem ti pomagala!

      Izbriši
    2. Jasno kot beli dan. Hvala lepa, razumem. (sicer sem razmišljala v tej smeri, ker pa vem, da nobena od vas ne grize, pa raje še vprašam. Hvala. čao

      Izbriši
  5. Andreja, krasno Vintažko z krasno mislijo si naredila. Pa še kako drži napisano, kar potegne v razmišljanje o vsakem življenskem obdobju.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito si okrasila preprosto in lepo misel. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Všeč mi je misel in tvoja voščilnica je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ooooo, kako je čudovita, prava inspiracija zame ;)) Seveda se bom udeležila tega iziva, ker je čudovit, pa še materinski dan se bliža ;-)
    Lp, Larisa

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepa misel, všeč so mi vrtnice, ki so različne, kot bi vsaka predstavljala svoje obdobje iz verza!

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasne barve si si izbrala in super postavitev.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  11. Andreja, voščilnica je zelo lepa. Tudi misel, ki si jo izbrala, mi je zelo všeč.
    Lp; Maja

    OdgovoriIzbriši
  12. Andreja this is just so beautiful with the pinks. Loving the hint of vintage too.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.