ponedeljek, 22. februar 2016

7/52


Tokrat želijo pri prazničnem izzivu 52 Christmas Card Throwdown, da pokažemo nekaj na temo "božična peka" in jaz sem spekla piškotke :-))
Na ozadje voščilnice sem posula moko - raztresla sem bel embos prah in ga zapekla s spodnje strani. Lonec za piškote je izrezan iz šablone Cottage Cutz. Piškotke sem ročno izrezala iz novoletnega dizajnerskega papirja. Napis "Zmešaj srečo, veselje, zdravje in dobro voljo in uživaj v vsakem trenutku leta, ki prihaja!" je štampiljka Mavelu.



22 komentarjev:

  1. Super ideja tole z moko, prav paše k piškotom in loncu za piškote.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mmmm, tole bi pa človek kar pojedel, tako dobro zgleda. Super domiselna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. U, kako dobro zgleda raztresena moka! Domiselno si "spekla" piškote. :-) Zelo mi je všeč tvoja praznična voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super! Vsec mi je ideja z moko :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna peka, lepo si okrasila piškote in super posejala moko :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Pri tebi je pa že praznična peka ??? Super si naredila tole voščilnico, piškotki so še posebaj lepi.

    OdgovoriIzbriši
  7. Mmmm, lepo si se potrudila s praznično peko. Lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  8. Mmm kako pa pri tebi diši :) Super voščilnico si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  9. Iiiii.... to mi je pa tolk všeč.
    Polna skleda srčkastih piškotkov <3

    OdgovoriIzbriši
  10. Dobro si posula tole moko in spekal piškote.

    OdgovoriIzbriši
  11. oo, kako si pa tole dobro moko naredila, da ne govorim o srčkanih piškotkih, tako zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ojooooooooooj kako prisrčno sladka voščilnica ki kar vabi k peki piškotov. Domiselno :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Iz tvoje praznične kuhinje je zadišalo prav do mene.Človeka kar zamika,da bi šel pečt omamne dobrote.Lepo si jo naredila.

    OdgovoriIzbriši
  14. Andreja, dobre piškotke si napekla :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Joj Andreja kako simpatično voščilnico si izdelala....izvirnih idej ti nikoli ne zmanjka.

    OdgovoriIzbriši
  16. O kako simpatično je tole s piškoti in super ideja za moko, res si se dobro spomnila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  17. WOW! stunning effect with the background. Your card is amazing.
    Sharon xx

    OdgovoriIzbriši
  18. Glede na to, da spet zamujam s komentarjem, se mi zdi, da so mi punce popapcale vse piškote, ki si jih napekla in zame ni ostalo nič drugega, kot da pohvalim to tvojo peko...moka pa prav lepo posuta. čao

    OdgovoriIzbriši
  19. merci de jouer avec nous chez 52CCT Andreja, ta carte est très sympa et original, biz

    OdgovoriIzbriši
  20. Tole je super ideja in še boljša izvedba.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  21. What a gorgeous card - love the sugary mess in the background! Thank you for joining us this week at 52(C)CT - Jacqueline xx

    OdgovoriIzbriši
  22. I love this fabulous jar of cookies and all the lovely texture on your card. Thanks so much for playing along with our Christmas Baking theme at 52CCT. Deborah, DT.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.