četrtek, 10. marec 2016

9/52


Tokrat nam pri 52 Christmas Card Throwdown ponujajo za izdelavo  praznične voščilnice skico in moja voščilnica izgleda takole:
Uporabila sem dizajnerski papir Marianne Desing "Victorian Christmas", rdeč črtast washi trak in washi trak z napisom ter zimsko sličico Papermania.
sliko sem zarotirala

12 komentarjev:

  1. Super voščilnica po skici. Zelo lepo sličico si uporabila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimiva kombinacija in postavitev. LP Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa. Všeč mi je prekrasen papir in osrednji motivček. Si pa prava mojstrica skic, zadela si jo v nulo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo...Še kar nadaljuješ z washi trakci...krasen okvir, osrednja slika pa zanimiva in lepo si skombinirala vse skupaj. Vzbujaš mi slabo vest, ker sem si zadala, da s februarjem začnem z izdelavo novoletnih voščilnic....a smo res že sredi marca???? To je za februarjem????? a ne.....reci prosim, da ne...ojej......čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja ja Mojca, čas res prehitro beži :-))
      Jaz sem si zadala, da bom pri njih vsakič sodelovala in si tako nabrala pošteno zalogo.

      Izbriši
  5. This is wonderful, I love the traditional feel xx

    OdgovoriIzbriši
  6. Tebi so ti trakci pisani na kožo, mene pa morijo že lep čas. :-) Krasno praznično voščilnico si izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  7. Sem morala prav pogledat kam si skrila washi ;)
    Ti boš pa imela decembra res pravo zalogo. A te vse pošiljaš?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Verjetno bodo res vse šle od doma :-)) Kar nekaj jih bom poslala sama, ostale pa bodo pokupili. Lani je bilo kar povpraševanje po malo bolj bogatih prazničnih voščilnicah.

      Izbriši
  8. Tole pa je pravo zimsko vzdušje.

    OdgovoriIzbriši
  9. kakšen lep osrednji motiv in pa ozadje tako lepo večplastno.

    OdgovoriIzbriši
  10. wow, čudovito izgleda! Všeč mi je da si našo skico nekoliko obrnila. Nastala je čudovita čestitka!
    Hvala, da ustvarjaš z nami pri 52CCT :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.