sreda, 28. september 2016

The Male Room #45 - LEAVES and/or TREES



Tukaj je že nov "MOŠKI" izziv in tokrat se imenuje "LISTI in/ali DREVESA".
Videti želimo nekaj za moškega na temo "jesen".
 Naredila sem preprosto voščilnico z jesenskimi listi in napisom "Iskrene čestitke" Najlepšega Para
 Listi so izrezani iz SIZZIXove šablone Olivia. In sicer sem 3 izrezala že v bel šeleshamer, da se skozi njih vidi spodnja oranžna podlaga. Kar nekaj pa sem jih potem nalepila na ta izrezan bel šaleshamer. Senčila sem jih z različnimi barvami in uporabila sem tako negativ kot pozitiv samega lista.
Voščilnico lepim v Galerijo meseca septembra. 


Pridružite se nam na našem moškem izzivu :-))

8 komentarjev:

  1. krasna postavitev in barve, res si mojstrica uporabe negativov in pozitivov!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo je lepa. Listi so prekrasnih barv.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo so mi všeč ti tvoji jesenski listi. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako čudovit metulj je nastal - prepoln toplih jesenskih barv in s sabo nosi še tople besede... Zelo, zelo mi je všeč, Majda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joj Majda, kako si krasna ... celo metulja si vidla :-)) In še zelo lep je .-)

      Izbriši
  5. U, kako zelo lepa voščilnica. Fantastično si pobarvala in sestavila jesensko listje. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. These die cut autumn leaves are absolutely fabulous. Love the variation in colours. xxx

    OdgovoriIzbriši
  7. Such a clever idea to use all the die cut bits, it looks great and the colours are perfect.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.