sobota, 1. april 2017

Christmas Card Throwdown: April - Theme


Dočakali smo april, pravzaprav smo danes prvega, zato pazite, da vas kdo danes ne nafarba :-)) Drugače pa imamo pri Christmas Card Throwdown nov tematski izziv, ki se imenuje "NOTNI ZAPIS". 
Ozadje z notnim zapisom sem sprintala z neta, vendar mi nekaj nagaja printer in tako sem slabše sprintala tudi digi štampiljko Saturated Canary. Ne vem kaj bom, upam da se bo vnesel in začel spet lepo printati. Še dobro da nisem podaljšala članstva pri Scrapping4Fun, tam me boste videvali le še v aprilu. Razlog so predvsem digi motivi, niso mi več všeč, saj jih težje barvam in tako zapostavljam prave štampiljke, katerih je doma ogromno. Tudi tole deklico sem zelo težko pobarvala, sploh ker je nastal rahlo dvojni izris printa. Barvam pa kot vedno z blazinicami Distress Ink, čopičem in vodo.

Lepo vabljene na naš praznični izziv.

7 komentarjev:

  1. I think this is fab! I really like the background paper with the carol and the kings on the camels. And your carolling lady is just lovely. xxx

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow, this card is seriously beautiful! I really love that background paper, and your caroler is colored so beautiful!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ko ti kaj nagaja, ve v glavnem le tisti, ki dela, iz same voščilnice pa ni videti, da bi bilo kar koli narobe. Deklica, ki mora zapeti, je morda malce preplašena zaradi karavane, ki je za njo, pa vendar bo stvar oddelala korektno:)) - tako kot si ti svojo nalogo. Andreja, še tukaj hvala za včerajšne prijetno druženje in zelo, zelo vesela sem, da sva se spoznali tudi v živo. Pošiljam ti en lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. OOO, tole je pa super izziv. Notni zapis pa moram izkosristiti, da moja škatla ne bo zanemarjena ;-) Tudi jaz se nekako ne morem navadit na digi štampiljke, ker imam težavo printat na malo debelejši papir, tanjši pa ne prenaša dobro vode in markerjev. Pa so mi nekateri motii ful všeč in jih prav pogrešam v fizični obliki kot prave štampiljke.

    OdgovoriIzbriši
  5. Great painting on your creative card.

    OdgovoriIzbriši
  6. A lovely warm card - I really like the background scene you've created over the music paper. A great card. Lucinda x

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.