nedelja, 9. april 2017

{Sizzix} Cityscape


Iz naj novejšega seta SIZZIXovih šablon prevoznih sredstev sem uporabila enega za izdelavo tokratne voščilnice.
 Voščilnica je nastala za novopečenega 40letnika in lastnika kamionov. Naredila sem hiab, ki razlaga štirko za njegovo štiridesetko. Kamion za hiab je pravzaprav cisterna, kateri sem odrezala zgornji del, hiab pa naredila ročno. Tudi številke so iz SIZZIXovega seta Numbers. Za popestritev voščilnice sem uporabila 3 različne Washi trakove.
Napis "čestitke za tvoj rojstni dan" je kombinacija štampiljk Najlepšega Para, zato voščilnico lepim v Galerijo meseca aprila.



 ♥ HVALA  za obisk ♥ 

-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:








16 komentarjev:

  1. O, super si se poigrala s škarjami in hiab - prva liga ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lušno si se poigrala z izrezi. Krasna moška voščilnica. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo, tale je pa noro noro fajn. En takšen fajn tovornjak bi tudi meni prišel prav. Naslednji mesec namreč praznuje naš tamlad, ki tudi naklada s hiabom, sam številkica bo za deset manjša.
    Lp LILI

    OdgovoriIzbriši
  4. Saj ne morem verjeti, kako dobra ideja in izvedba na tej voščilnici. Prava mojstrica tematskih voščilnic si. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ha ha ha...tole s tem hiapom je pa res zanimivo, še posebno dvigalka, ki tako "hitro" dviguje 4-ico.

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlično si tole izpeljala in super, kako dvigalka dviguje tole štirico.

    OdgovoriIzbriši
  7. Res super ideja, krasna temetska voščilnica, ki mi je nadvse všeč.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čisto perfektna ideja in izvedba!

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasno si se znašla, prava paša za oči je tale voščilnica :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Noro dobra voščilnica...izvirna izvedba. Res si majster pri tematskih voščilnicah.

    OdgovoriIzbriši
  11. Sem ostala brez besed - pa se to meni res redko zgodi :-) Čudovita je, toliko dobrih idej na enem kupu!! Kdor zna pa zna! Res vse čestitke. Majda

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlično si sestavila to voščilnico. Zelo mi je všeč tudi barvna kombinacija in kako si uporabila washi trakove. Lp

    OdgovoriIzbriši
  13. Super si jo sestavila! Všeč mi je kako si štirico vpela :) Odlično res!

    OdgovoriIzbriši
  14. Ooo kako kul voščilnica! Res dobra ideja :))) zelo zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.