nedelja, 24. september 2017

{Sizzix} Little Robin


Danes vam predstavljam SIZZIXovo šablono taščice.
 Ozadje sem naredila z uporabo Distress Oxide blazinic, rjave "vintage photo" in oranžne "wild honey". Na  osnovo sem dodala izrez maroških ploščic in borove vejice Taščico sem pobarvala s pomočjo blazinic VersaColor.


♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:










7 komentarjev:

  1. Oooo, kako lep ptiček in čudovito ozadje. Zelo mi je všeč voščilnica kot celota.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa voščilnica. Meni je tale ptiček ful všeč ampak ga nekako ne uspem postavit na voščilnico. Mogoče mi bo tale jesen prinesla inspiracijo ;-) Tebi je krasno uspelo s tem ozadjem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita naravno obarvana voščilnica in prikupna taščica jo še polepša !
    Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako luštna in topla voščilnica <3

    OdgovoriIzbriši
  5. vau, prekrasna scena, tako topla, same super šablone!

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno ozadje si naredila ljubki taščici. :-) Čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.