sreda, 24. januar 2018

CRAFT-alnica #203 - SLIDER


Prav lepo pozdravljeni!
Minilo je 14 dni in v CRAFT-alnici imamo nov izziv. Tokratno temo je izbrala LILI in se imenuje "SLIDER", to pomeni, da je potrebno izdelati "drsečo" voščilnico in sicer tako, da osrednji del na njej drsi oziroma da se izvleče.
 Kot vidite se pri meni osrednji motiv izvleče.
Ozadje s kavico sem našla na Pinterestu in sprintala.
Dodala sem še napisa "Ojla. Si za kavo?" in "Pošiljam ti vroč pozdrav."
Hvala trgovini ZARTEE za komplet štampiljk Kofeetee 
s katerimi sem naredila tokratno voščilnico. 



V mesecu januarju je z nami spletna trgovina


Pokukajte tudi k LiLi in Martini ter naši januarski gostji Branki,
in se nam pridružite s svojim izdelkom.

9 komentarjev:

  1. Jaz sem takoj za kavo 😙😙. Super si naredila tole izvlečeno voščilnico. Tudi takšne so zelo fajn in se jih moram tudi jaz lotiti.
    Pozdravček L.

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastična je! Česa podobnega še nikoli nisem delala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobra ideja, da skodelica pride na obisk k skodelici. Fajna drsečka.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lušno vabilo na kavo. Kdaj pa pridem? ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja seveda sem za kavo ampak imam občutek, da je na Gorenjskem res ne bom dobila...tale slider mi diši po temle.....tukaj imaš kavo, potem pa jo lepo potegneš k sebi....jaz pa z dolgim nosom in brez kofeta....:-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Prav lušno se premika kava k drugi. Prav fajn vabilo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Iiii! Domiselno in lepo izdelano vabilo na kavo. Zelo mi je všeč. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. O ja, zelo zanimiva in perfektna kot vabilo na kafe !!

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo mi je všeč tvoja drseča voščilnica kot vabilo, taka prava kofetarska je :))

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.